McCormick

12-800x572 Seria GM (35 KM do 54 KM)

Ciągniki tej serii powszechnie są uważane za najlepsze w swej klasie do prac w sadownictwie i ogrodnictwie. Wyposażone są w 3 lub 4 cylindrowe silniki renomowanej japońskiej firmy Yanmar. Szczególnie godna uwagi jest turbodoładowana 16 zaworowa, 54,2 KM jednostka osiągająca wyjątkowo korzystne parametry pracy. Skrzynia biegów 12 RWD + 12 REV lub 16 RWD + 16 REV w opcji z reduktorem (creeper) – obie z zsynchronizowanym mechanicznym rewersem. WOM zależny i niezależny 540/750 obr/min. Bogate wyposażenie w połączeniu z napędem na 4 koła, biegami pełzającymi i komfortowo wyposażoną, klimatyzowaną kabiną zadowolą najbardziej wymagających użytkowników. Dostępny również w wersji bez kabiny i z kołami typu garden do prac komunalnych i na terenach zielonych. Przedni TUZ i WOM zwiększają zakres zastosowań tego ciągnika. Kompaktowa budowa i optymalna moc to nieocenione zalety ciągników serii GM podczas pracy w każdym nowoczesnym sadzie – stosunek wagi do mocy wynoszący tylko 29 Kg/KM czyni ten traktor unikalnym w swojej klasie.

 13-800x600 Seria F (68 KM do 110 KM)

Nowa Seria ciągników McCormick F występuje w trzech odmianach, dedykowanych do specyficznych zastosowań, głównie do sadownictwa i upraw warzywniczych:

  • model F (narrow orchard) – najpopularniejszy, idealny do pracy w sadach o niewielkich rozstawach rzędów
  • model GE (low orchard) – ciągnik przeznaczony do pracy w sadach o większej rozstawie rzędów
  • model XL (large orchard) – ciągnik przeznaczony do prac polowych i w sadach tradycyjnych o dużej rozstawie rzędów

Wszystkie ciągniki tej serii bazują na oryginalnych, trzy i czterocylindrowych, spełniających normę TIER 3 silnikach, powszechnie uznanej marki Perkins. Specjalnie opracowane do zastosowań rolniczych, nowe silniki zawierają zespół rozwiązań przeznaczonych do optymalizacji mieszanki paliwowo-powietrznej, co poprawia spalanie i ich wydajność. Wyższa moc i moment obrotowy mogą być osiągnięte przy niższych kosztach operacyjnych. Zakres oferowanych mocy pozwala na zastosowanie ciągników serii F do najcięższych prac w sadownictwie. Rozszerzono paletę dostępnych skrzyń przekładniowych: dwie mechaniczne Speed Four (12 FWD + 12 REV), Speed Five (15 FWD + 15 REV) obie z mechanicznym reversem, trzecia wersja sterowana hydraulicznie Power Five (5 podstawowych przełożeń plus przekładnia spliter HI-LO – 30 FWD + 30 REV) z reversem typu Power Shuttle umożliwiającym zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Wszystkie typy skrzyń biegów opcjonalnie mogą być zintegrowane z reduktorem (creper). Poprawiona została zwrotność ciągnika, zastosowano nową stylizację. Konstrukcje nowego F cechują prosta i solidna konstrukcja, zwrotność, duży wybór skrzyń przekładniowych 4 lub 5 biegowych dających możliwość dostosowania ciągnika do specyfiki niemal każdego gospodarstwa sadowniczego. Dostępne wersje hydrauliki, to 2 pary wyjść tył, 3 przód w tym typu hydromotor przód i tył, hydrauliczny łącznik tylnego TUZ, siłownik poziomowania TUZ i opcjonalnie sterowanie przy pomocy yojsticka. Funkcjonalność ciągnika można zwiększyć poprzez zamontowanie instalacji pneumatycznej oraz przedniego TUZ i WOM (540 obr/min). Klimatyzowana, przestronna, komfortowa kabina z wymiennymi wkładami filtra powietrza (węglowy i przeciwpyłowy), pneumatyczny fotel kierowcy to tylko niektóre z oferowanych przez producenta standardów wyposażenia tego doskonałego ciągnika. Dostępne są również wersje ze składanym pałąkiem ochronnym umożliwiającym pracę w tunelach foliowych i niskich budynkach.

 2 Seria F E-Line (68 KM do 83 KM)

Seria ciągników McCormick F E-Line została stworzona na bazie ciągników serii F, równie doskonała, oparta o identyczne rozwiązania i zespoły – jako prostsza i tańsza jej wersja. Występuje w modelach 70, 80 i 90. Specjalnie opracowane do zastosowań rolniczych, nowe silniki zawierają zespół rozwiązań przeznaczonych do optymalizacji mieszanki paliwowo-powietrznej, co poprawia spalanie i ich wydajność. Wyższa moc i moment obrotowy mogą być osiągnięte przy niższych kosztach operacyjnych. Istotną różnicą jest wyposażenie tych ciągników w proste skrzynie biegów z 12 przełożeniami w przód i tył z możliwością rozszerzenia zakresu o 4 biegi pełzające. Kabina klimatyzowana z wentylacją, fotelem mechanicznym i instalacją radiową. Tablica wskaźników analogowa. Ciągnik dostępny również w wersji bez kabiny.

 14-800x646 Seria V / Seria F-N (83 KM)

Ciągniki te przeznaczone są do bardzo wąskich sadów (F-N) i winnic (V) . Cechą szczególną tych modeli, bazujących na konstrukcji serii F, jest ich wyjątkowo mała szerokość przy zachowaniu bardzo dużej zwrotności – kąt skrętu przednich kół wynosi 55°. Dostępne są w wersji z komfortową, klimatyzowaną kabiną (filtry powietrza: węglowy i przeciwpyłowy) lub ramą ochronną. Jednostką napędową jest czterocylindrowy, turbodoładowany silnik uznanej firmy Perkins o mocy 83 KM. Specjalnie opracowany do zastosowań rolniczych, nowy silnik zawiera zespół rozwiązań przeznaczonych do optymalizacji mieszanki paliwowo-powietrznej, co poprawia spalanie i jego wydajność. Wyższa moc i moment obrotowy mogą być osiągnięte przy niższych kosztach operacyjnych. Układ hydrauliczny jest zasilany przez dwie pompy zapewniając maksymalny całkowity przepływ 82 l / min zasila mechaniczny podnośnik i trzy pomocnicze zawory sterowane mechanicznie za pomocą dźwigni. Potrójna pompa zwiększając maksymalny przepływ do 101 l / min pozwala opcjonalnie na wyposażenie ciągnika w elektroniczne sterowanie podnośnika i trzy mechanicznie sterowane pomocnicze zawory. W tej konfiguracji, oprócz trzech zaworów pomocniczych dostarczanych w standardzie, ciągnik może być opcjonalnie wyposażony w dodatkowe zawory (w tym do napędu silnika hydraulicznego). Jako dopełnienie funkcjonalności ciągnika: tylny podnośnik o udźwigu 2600 kg i skrzynia biegów 24 FWD + 12 REV lub 36 FWD + 16 REV dają ogromną przewagę tego modelu nad ciągnikami tej klasy innych producentów.

 15-800x650 Seria CL (68 KM do 74 KM)

Traktory tej serii to całkowicie nowy produkt na europejskim rynku. Doskonały stosunek mocy do wagi (37 kg/KM) powoduje, że ciągnik ten świetnie zdaje egzamin w pracach polowych jak i w transporcie. Modele C-LC charakteryzują się dodatkowo bardzo małym promieniem skrętu. Oba modele są dostępne w wersji z kabiną, wyposażone są w doskonałe silniki firmy Perkins.

 16-800x533 Seria CXL (69 KM do 81 KM)

Lekkie, zwrotne i trwałe modele McCormick CXL to idealne rozwiązanie dla rolników pracujących na małych polach, w warzywnictwie lub terenach pochyłych. Trzy modele są dostępne w standardowej wersji (CXL) lub wersji z niskim prześwitem (CXLC). Wszystkie modele wyposażono w nowe, oszczędne silniki renomowanej japońskiej firmy YANMAR. Dzięki opcjom przekładni Power Shuttle lub Synchron Shuttle, wydajnego WOM-u, przedniej osi „FAST RUN” (wyposażenie standardowe w wersjach LOW-CLEAR), potężnemu udźwigowi TUZ i możliwości wyboru obrotów WOM w połączeniu z kabiną o wzorcowej ergonomii i doskonałej widoczności w każdym kierunku, seria CXL zaspokoi oczekiwania najbardziej wymagających Użytkowników.

 11-800x608 Seria C-MAX (74 KM do 102 KM)

Seria C-MAX wyposażona w kabinę lub platformę dodaje nowy poziom ekonomicznej funkcjonalności ciągnikom McCORMICK o mocy 74-102 KM. Te nowe modele plasują się tylko jeden stopień niżej serii X 60, oferując wszystkie cechy wymagane od tego rodzaju ciągników, ale z prostszą konstrukcją w porównaniu z serią X 60. Wyposażono je w nowe, oryginalne, niezawodne silniki TIER3 firmy Perkins, zapewniające wyjątkowe działanie i maksymalną trwałość. Kluczowe cechy tej serii to: mechaniczne sterowanie napędem z przekładnią wsteczną, potężna hydraulika do pracy z mechanicznym hitchem o wyjątkowym udźwigu i 100% blokada mechanizmu różnicowego. Dzięki platformie lub kabinie o wysokiej widoczności, regulowanemu, resorowanemu siedzeniu, ergonomicznie umieszczonym przyciskom kontrolnym, łatwym do odczytu instrumentom cyfrowym seria C-MAX pozwala operatorowi pracować w maksymalnym komforcie.

 17-800x533 Seria T-MAX (74 KM do 115 KM)

T-Max jest ciągnikiem bliskim klasie ciągników C-Max, z których odziedziczył kabinę i rozstaw osi. Cztery modele T- Max posiadają nowe silniki Perkins: model 80 jest wyposażony w silnik wolnossący, model 90 posiada silnik turbodoładowany, a wersje 100 i 110 są wyposażone w turbo aftercooler. Wszystkie z nich są dostosowane do standardów emisji Tier 3. Skrzynia biegów w wersji podstawowej jest dostępna z czterema zsynchronizowanymi biegami i z trzema mechanicznymi zakresami prędkości (SPEED FOUR) z hydraulicznie sterowanym wałkiem PTO. Podstawowa opcja 12 + 12 jest dostępna w dwóch wersjach 30 km/h i 40 km/h w kombinacji 24 + 12, wyposażoną w mechaniczny rewers a w wersji z nadbiegiem – Synchro Shuttle. Istotną nowością jest kombinacja hydraulicznego rewersu z trzyzmianową opcją Powershift ( H-M-L, high-medium-low), która potraja ilość biegów podstawowej skrzyni biegów, by osiągnąć 36 biegów plus 12 szybkości rewersu. Biegi pełzające są dostępne zarówno w wersji Synchro jak i Power Shuttle. Wersja Power Shuttle jest wyposażona w system De-clutch, pozwalający operatorowi na zmianę biegów przez proste naciśnięcie przycisku usytuowanego na dźwigni zmiany biegów bez używania pedału sprzęgła. System De-clutch współpracuje z elektronicznym systemem kontroli, który steruje hydraulicznym Reverse Shuttle, skrzynią biegów Powershift (H-M-L) i wałkiem PTO. PTO jest dostępny w trzech prędkościach: 570, 750 (540 Eco) i 1000 obr/min. Mechaniczny podnośnik (elektroniczny dostępny jest jedynie w wersji Power Shuttle) jest wyposażony w funkcję kontroli położenia. Nowy T-Max jest dostępny zarówno w wersji z kabiną, jak i w wersji bez kabiny. Reprezentuje kombinację ergonomii i innowacji technologicznych McCormicka.

 18-800x560 Seria X60 (92 KM do 122 KM)

Nowa generacja ciągników – Seria X 60 (T3), została zaprojektowana tak aby uzyskać maksymalną wszechstronność zastosowań. Niezależnie od zadania, X 60 jest w stanie go wykonać. Ten ciągnik wykona pracę na użytkach zielonych, przy uprawie zbóż, jak również przy załadunku. Mały promień skrętu pozwala wydajnie pracować nawet na bardzo wąskich przestrzeniach. Niezawodny system napędu 4WD, nowe oszczędne 4-cylindrowe, z wysokim momentem obrotowym silniki renomowanej firmy Perkins w połączeniu z nową przekładnią Xtrashift zapewniają maksymalną wydajność w każdych warunkach. System elektronicznego Power Shuttle został wzbogacony o nowy moduł sterowania Shuttle Modulation Control pozwalający operatorowi na dostosowanie, przy użyciu znajdującego się na desce rozdzielczej potencjometru, czułości układu do warunków pracy. Przekładnia Xtrashift ma 12 biegów podstawowej skrzyni biegów (Speed Four) trzykrotnie multiplikowanych pod obciążeniem za pomocą żółtego przycisku na dźwigni zmiany biegów, dając w ten sposób w sumie 36 FWD i 12 REV biegów. Creeper jako opcja, pozwala na zwiększenie liczby prędkości do 48 do przodu i 16 biegów wstecznych. De-Clutch Control i Rewers Power Shuttle (dźwignia pod kierownicą) umożliwia operatorowi zmianę biegu i kierunku jazdy bez użycia pedału sprzęgła. Pracując X 60 sprawujesz kontrolę nad ciągnikiem w absolutnym komforcie, mając panoramiczną widoczność w nowej stylowej, ergonomicznie zaprojektowanej kabinie Deluxe.

 19-800x591 Seria MC (110 KM do 126 KM)

Zmodyfikowane, posiadające nowy wygląd, ciągniki serii McCORMICK MC zapewniają wyjątkową wydajność i funkcjonalność. Jednostkami napędowymi są doskonałe silniki powszechnie uznanej firmy Perkins. Skrzynia biegów wyposażona jest w hydrauliczny revers, power shuttle i creeper. Alternatywnie ciągnik może być wyposażony w automatyczną skrzynią biegów Autospeed. Nowa Seria MC oferuje 540/1000 obr/min WOM obsługiwany przez sterowanie „Auto WOM” oraz wysokiej wydajności układ hydrauliczny pozwalający operatorowi pracować z najwyższą dokładnością i wydajnością. Dzięki udźwigowi 5870 kilogramów elektronicznie sterowany podnośnik zapewnia łatwe i precyzyjne wykonanie operacji. Opcjonalnie ciągniki MC mogą być wyposażone w przedni WOM i przedni podnośnik zapewniający, dla większej wszechstronności udźwig 2800 kilogramów . Zmodyfikowane zostały błotniki, które teraz posiadają nowszy i nowocześniejszy wygląd. Nowy MC posiada stylową i ergonomicznie zaprojektowaną 4-filarową kabinę, która zapewnia wyjątkowy komfort i wszechstronną widoczność. Okno dachowe zapewniabardzo dobrą widoczność do góry – ważne przy pracy z turem. Deska rozdzielcza ma łatwe do odczytania wskaźniki cyfrowe. Wszystkie przyciski kontrolne są ergonomicznie rozmieszczone przez co sterowanie funkcjami ciągnika staje się bardzo proste. Tak więc, jeśli szukasz ciągnika do swoich potrzeb – ciągnik łączący moc, szybkość, zwinność i komfort, to nowa seria MC będzie dobrym rozwiązaniem.

 110-800x554 Seria G-MAX (117 KM do 157 KM)

Nowy model – Jeszcze więcej możliwości! McCORMICK wychodząc naprzeciw potrzebom rynku wprowadził do sprzedaży nowy model ciągnika o nazwie handlowej G-MAX. Są to całkowicie nowe modele opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń konstruktorów i wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych. Nowy G-MAX to cztery modele napędzane niezawodnym i oszczędnym silnikiem BETA POWER dając do wyboru użytkownikowi zakres mocy w przedziale od 117 do 157 KM. Całkowicie nowa i zmieniona konstrukcja wyróżnia się nowoczesnym wyglądem ergonomią i jakością. Operator ma do dyspozycji wygodną przestronną i klimatyzowaną kabinę, doskonała widoczność z pozycji operatora jak i standardowy zestaw oświetlenia roboczego sprawiające, iż praca zarówno w dzień jak i po zmroku staje się prosta. Dzięki walorom, jakie posiada nowa seria ciągników G-MAX sprawia, iż ciągniki te znajdą zastosowanie do wszelkich prac związanych z uprawą ziemi jak również w pracach przy użytkach zielonych,transporcie i wielu innych prac związanych z pracą w gospodarstwie rolnym.

 111-800x533 Seria MTX (117 KM do 141 KM)

Wyposażone w nowe TIER 3, 6 cylindrowe silniki Beta Power dostarczając maksymalną moc 117, 133, 141 KM ciągniki McCormick Serii MTX oferują najlepszy w swojej klasie stosunek mocy do komfortu, oszczędność, niezawodność i trwałość. Transmisja Power shift z hydraulicznym rewersem, Power shuttle z reduktorem creper są dostępne w wersji podstawowej. Ponadto, jako opcja jest dostępny zaawansowany system „Autospeed”.
Zaletą serii MTX jest obsługiwany przez „Auto WOM” WOM 540/1000 obr/min w połączeniu z wysokosprawnym systemem hydraulicznym umożliwiającym operatorowi pracę z najwyższą dokładnością i wydajnością.
Sterowanie elektronicznego, hydraulicznego podnośnika to dwa przyciski na obu błotnikach, które umożliwiające sterowane nim z ziemi, dzięki czemu narzędzia można agregować szybko i w pełni bezpiecznie. Udźwig 6600 kg pozwala na używanie większości ciężkich narzędzi rolniczych. Opcjonalnie, ciągnik może być wyposażony w przedni TUZ o udźwigu 3500 kg i przedni WOM zapewniając dodatkową efektywność.
Dzięki nowej kabinie Deluxe, wyposażonej w hydro-pneumatyczny system zawieszenia, zapewniającej doskonałą widoczność oraz ergonomicznie rozmieszczone przyciski i potężny pakiet oświetlenia gwarantowany jest najwyższy komfort pracy.

 112-800x546 Seria XTX (145 KM do 171 KM)

Zaprojektowane, by zaspokoić potrzeby rolnictwa, nowe XTX(T3) to 3 modele o mocy od 152 do 175 KM. Nowe 24 zaworowe, turbodoładowane wysokiej wydajnośći silniki BetaPower są wyposażone w elektroniczny wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail oraz system Power Managment dający dodatkową moc do pracy WOM. Nowa 32-biegowa przekładnia z 8 półbiegami jest dostepna zarówno w wersji mechanicznej (STD), jak i elektronicznej (E/E-Plus). Potężna moc podnośnika i nowa kabina z wszechstronną widocznością to dopełnienie głównych atutów tego ciągnika.

 113-800x576 TTX (180 KM do 213 KM)

Seria McCORMICK TTX (T3) wprowadza na rynek nową generację ciągników wyjątkowej jakości, konstrukcji i wydajności, które idealnie sprawdzają się w ciężkiej pracy na dużych gospodarstwach. Wyposażone w 24 zaworowe, 6 cylindrowe ,turbodoładowane silniki Beta Power wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail i system kontroli mocy od 182 do 225 KM. Nowa32 biegowa przekładnia z 8 półbiegami,dostepna w wersji mechanicznej (STD) lub elektronicznej (E/E-Plus), potężna moc podnośnika i nowa duża widoczność z kabiny to to tylko niektóre z nowatorskich zalet tej serii.

 x70-jpeg-800x640 Seria X70 (150 KM do 232 KM)

Aby sprostać wciąż rosnącym wymogom dotyczącym emisji spalin, Argo Tractors opracowała ciągniki serii X70, które nie tylko są zgodne z tymi przepisami, ale oferują dodatkowe korzyści dla Klienta w postaci, zwiększonej wydajność i niższych kosztów eksploatacji długoterminowej. Pięć modeli od 150 do 232 KM zasilane jest najnowszej generacji silnikami wykorzystującymi technologię SCR – selektywną redukcją katalityczną stosowaną do redukcji emisji szkodliwych tlenków azotu w silnikach diesla.Ciągniki serii X70 są zgodne z najnowszymi regulacjami Unii Europejskiej dotyczącymi emisji spalin. Dodatek AdBlue, jest wtryskiwany do gazów spalinowych, które następnie przechodzą przez katalizator neutralizujący do 90% szkodliwych cząstek węgla.
W serii X70 zachowano sprawdzoną, przez wiele lat w poprzednich typach ciągników konstrukcję nośną. Silnik osadzony jest na czterech gumowych bolcach ISO co zmniejsza hałas i drgania w całym ciągniku.
Układ przeniesienia napędu oferuje doskonałe proporcje prędkości zapewniając odpowiednią szybkość dla każdej operacji. Osiem biegów powershift pozwala na płynne przełączanie w każdym z czterech zakresów. Jest możliwość wyboru mechanicznego lub elektronicznego zakresu biegów. Każde przełożenie pozwala na 15% wzrost prędkości i umożliwia operatorowi na osiągnięcie optymalnego funkcjonowania.
Opcja creeper 48 x 40 zapewnia dodatkowe prędkości poniżej 1,5 km/h. Powershuttle zapewnia płynne zmiany kierunku i umożliwia przyspieszanie na nawrotach.
Przednia oś z 55° kąta skrętu kół pozwala na mały promień zawracania. Ciągnik może być wyposażony w niezależne elektro-hydraulicznie sterowane zawieszenie osi przedniej co daje wyjątkowy komfort na drodze, jak również w trudnym terenie. To w połączeniu z opcjonalnym zawieszeniem kabiny oferuje większy komfort i bezpieczeństwo dla operatora. Elektro-hydraulicznie sterowany PTO oferuje dwie prędkości 540 i 1000 obr/min.
System wyposażony jest w wyjście wałka PTO zamienne z różną ilością frezów, dzięki czemu połączenie narzędzi jest proste.
Zamknięty system hydrauliczny wykorzystujący pompę wysokiego przepływu może dostarczyć odpowiednią ilość oleju pozwalając na oszczędność paliwa i mocy. Elektroniczny podnośnik zapewnia udźwig 10950 kg. Opcjonalnie dostępny jest 3,5 tonowy przedni TUZ i WOM.
Kabina Deluxe wychodzi na wprost oczekiwań Klientów oferując najwyższe w zakresie bezpieczeństwo i komfort. Widoczność we wszystkich kierunkach, wysoko wydajny system klimatyzacji, fotel pneumatyczny z wielofunkcyjnym podłokietnikiem, ergonomiczny system sterowania i hydrauliczny system zawieszenia (dostępne jako opcja) sprawiają, że ciągniki serii X70 są przyjaznym i niestrudzonym towarzyszem pracy.

 114 Seria CMAX HC (74 KM do 102 KM)

Seria C-Max HC jest dedykowana dla gospodarstw szkółkarskich i do uprawy warzyw. Jest to wysoko specjalizowany ciągnik, o bardzo dużym prześwicie, pozwalający na pracę na gruncie z rosnącymi w odpowiedniej rozstawie roślinami bez uszkadzania ich. CMAX HC wyposażone w niezawodne silniki renomowanej, angielskiej firmy Perkins serii 1104 gwarantują ekonomiczną eksploatację i maksymalną trwałość. Do przyjaznych użytkownikowi cech dołączają: przekładnia Power Shuttle, mechanicznie regulowany zaczep i 100% blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Obszerna klimatyzowana kabina, czytelny wyświetlacz i ergonomiczne rozmieszczenie kontrolerów zapewniają operatorowi komfort podczas wielogodzinnej pracy.

 8-800x640 Seria T (74 KM do 99 KM)

Seria T (T3) potrafi sprostować wszystkim wymaganiom specjalistycznych gospodarstw, wykorzystujących ciągniki gąsienicowe na górzystych terenach, w sadach czy do ciężkich prac polowych. Idealnie nadaje się do prac częściowo-przemysłowych, gdzie wykorzystywany jest przedni ładowacz. Model T posiada nieruchomą ramę ochronną zamocowaną na 4 słupkach. Nakładka ogniwa gąsienicy ma szerokość 450 mm. Model T-f posiada obracalną ramę ochronną zamocowaną na 2 słupkach, dzięki czemu jest idealny w użyciu na ciasnych obszarach, jak winnice i sady.

 14-800x640 Seria 2700

Kompaktowy, wydajny i przede wszystkim wszechstronny – to główne zalety nowej serii ciągników McCormick 2700. Niewielkie rozmiary ciągnika pozwalają na pracę w wąskich miejscach, tj. szklarnie, sady oraz ogrody. Wszechstronne zastosowanie jest możliwe dzięki obracalnemu o 180 stopni fotelowi z układem sterowania. Operator w ciągu kilku sekund może zmienić swoją pozycję, nie odłączając przy tym żadnego połączenia. Korzystanie zarówno z przedniego (opcjonalnie) jak i tylnego podnośnika oraz przekaźnika WOM pozwala na pracę z szeroką gamą maszyn i osprzętów. Nowa seria McCormick 2700 dostosowana jest do potrzeb nowoczesnego operatora.

 13-800x640 Seria 4600

Nowa seria ciągników McCormick 4600 została zaprojektowana, by sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. Dostępny w różnych konfiguracjach sprawdza się w zarówno w sadach i winnicach, jak i szklarniach, szkółkach lub sektorze pielęgnacji terenów zielonych.

Trzy modele obejmują zakres mocy od 23 do 47,5 KM. Są wyposażone w ciche, przyjazne dla środowiska silniki, wielotarczowy układ hamulcowy, zsynchronizowaną skrzynię biegów, a także w wałek WOM o niezależnych obrotach. Solidna konstrukcja obudowy wraz z dużym udźwigiem pozwala na pracę z ciężkimi narzędziami, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa.

Szczególną uwagę należy zwrócić na stanowisko pracy kierowcy, który został zamontowany na nisko położonej platformie co sprawia, że jazda ciągnikami serii 4600 jest wygodna, bezpieczna i dostosowana do każdej sytuacji.

ISM

W wersji ISM: równe koła, ciągników McCormick serii 4600 zarówno z przodu jak i z tyłu można zamontować błotniki w niskiej pozycji, co ułatwia pracę szczególnie w szklarniach. Pochyła maska silnika zapewnia optymalną widoczność. Reflektory zintegrowane są z przednimi błotnikami. Konstrukcja ciągnika daje kierowcy zaawansowany widok tylnych narzędzi, pozwalając na swobodne manewrowanie nawet na ograniczonej przestrzeni. Podwozie zostało zaprojektowane z nową maską oraz większym, bardziej agresywnym wlotem, który zapewnia lepszy przepływ powietrza.

VRM

Wyposażony w koła o większej średnicy oraz szersze ogumienie model VRM zapewnia większe możliwości trakcyjne oraz maksymalną wydajność w każdej sytuacji. Wersja VRM posiada nisko położony środek ciężkości oraz dysponuje bardzo małym promieniem skrętu kół. Specjalnie zaprojektowane do średnich sadów i winnic. Ciągnik ten może być wyposażony w narzędzia zawieszane oraz ciągane, co czyni go idealnym do pracy z pługami, kultywatorami oraz agregatami.