Fao Far

0-51-glowne FAO FAR 51 + 2241
Najmniejszy model w ofercie – przyczepa  FAO FAR 51 o ładowności 5 ton z żurawiem 2241 o zasięgu 4,6m i momencie podnoszenia 22 kNm. Maszyna przeznaczona jest do małych ciągników o mocy od 30 – 60 kM, z którymi tworzy małogabarytowe i bardzo zwrotne zestawy do prac w trzebieżach. Pokrewieństwo z większym, popularnym modelem 61 (6 ton), z którym nowa pięciotonówka posiada wiele elementów wspólnych gwarantuje ponadprzeciętną wytrzymałość. Belka ramy o przekroju 140x140x8 mm, most z wahaczami i kołnierzowa podstawa żurawia jest wspólna z modelem 61. Różnice dotyczą gabarytów maszyny, długość komory wynosi 2,6 – 3,4 m, a szerokość w obrysie kół 1,63 m. W połączeniu z ciasną zabudową żurawia i krótkim zaczepem (w opcji skrętnym hydraulicznie) udało się  osiągnąć zamierzony cel, którym była maksymalna zwrotność i  możliwie najmniejsze opory toczenia w każdych warunkach. Pomimo małych gabarytów przyczepa dedykowana jest dla profesjonalnego użytkownika i spełnia  wymagania  dla  wysokiej grupy natężenia pracy. Dlatego jej masa wynosi od 1200 – 1400 kg.
0-61E_glowne FAO FAR 61 + 2241
FAO FAR 61 o ładowności 6 ton z żurawiem 2241 o zasięgu 4,6m i momencie podnoszenia 22 kNm. Maszyna przeznaczona jest do małych ciągników o mocy od 40 – 65 kM, z którymi tworzy małogabarytowe zestawy do prac w trzebieżach. Belka ramy o przekroju 140x140x8 mm, regulowany most z wahaczami i kołnierzowa podstawa żurawia gwarantują niespotykaną w tej klasie maszyn sztywność. Sprawny żuraw z przegubem szerokokątnym pozwala na sprawny załadunek nawet pod samym ekranem przyczepy. Pomimo małych gabarytów przyczepa dedykowana jest dla profesjonalnego użytkownika i spełnia wymagania dla wysokiej grupy natężenia pracy.
0-61_glowne FAO FAR 61 + 2250
FAO FAR 61 to od 2005 roku najpopularniejszy na polskim rynku mały zestaw do zrywki i podwozu drewna dedykowany do ciągników o mocy 45-65 kM. Maszyna ceniona przez użytkowników za wyjątkową sprawność, zwrotność, szybkość pracy i niezawodność. Przyczepa standardowo wyposażona jest w regulowaną komorę ładunkową, skrętny sterowany hydraulicznie zaczep, uchylne łapy podporowe o dużym rozstawie. Żuraw montowany kołnierzowo posiada 4 cylindrową kolumnę w kąpieli olejowej, szerokokątny przegub ramion, teleskopowe ramię, stalowe przewody hydrauliczne oraz specjalny zestaw zaworów poprawiających płynność pracy. Maszyna jest bezkonkurencyjna i nie można jej porównać do żadnej z dostępnych na rynku.
 0-71E-GLOW FAO FAR 71 + 2241
FAO FAR 71 przyczepa z żurawiem 2241 przeznaczona do ciągników o mocy 50-75 kM. Dobrze sprawdza się przy pracy w trzebieżach. Komora ładunkowa o długości 3.6 – 4,4 m pozwala w dłuższej wersji na załadunek 2×2,5 m. Żuraw zbudowany jest na bazie modelu 2250 jednak nie posiada ramienia teleskopowego i stalowych rurek hydraulicznych, nieco mniejsza sprawność rekompensowana jest atrakcyjną ceną zestawu.
 0-71N-GL FAO FAR 71 + 2554
FAO FAR 71 (model 2012) jest rozwinięciem znanego od 7 lat modelu 71. Główną różnicą pomiędzy dotychczasowym a nowymi modelami to nowa rama o większym przekroju. W dotychczasowym modelu rama wykonana była z profilu o przekroju 140x140x8 (10) mm, aktualnie przekrój ramy to 160x160x8 mm w opcji z ramą wzmocnioną 160x160x10. Zupełnie nowy jest też wspornik wahaczy, gdzie poprzeczna belka z profilu zamkniętego została zamieniona na gięte kształtki o zbieżnym przekroju. Zwiększony przekrój ramy i nowy wspornik wahaczy pozwoliły uzyskać jeszcze lepszą sztywność konstrukcji i zwiększoną odporność na przeciążenia.FAO FAR 2554. Żuraw kołnierzowy przewidziany do montażu na podwoziach o ładowności 6-8 ton, maksymalny zasięg to 5,4 m a moment podnoszenia to 25 kNm. Maszyna częściowo bazuje na sprawdzonych podzespołach modelu 2250, jednak większość elementów zaprojektowana została od nowa. Ogólna budowa jest typowa dla żurawi Fao Far. Czterocylindrowy obrót kolumny w kąpieli olejowej. Ramiona wyposażone w przegub szerokokątny, ramię zewnętrzne z teleskopowym wydłużeniem. Chwytak 0,16 zawieszony pod rotatorem FR7. Przewody hydrauliczne prowadzone są po ramionach ocynkowanymi rurkami stalowymi, a wszystkie przewody gumowe zabezpieczone są specjalnymi taśmami spiralnymi z tworzywa. W porównaniu do modelu 2250 nowy żuraw dysponuje większym o 30 cm zasięgiem i wyraźnie większym udźwigiem. Ramię główne posiada większy przekrój oraz płyty boczne przegubów z nakładkami o charakterystycznym łukowym kształcie. Nowa konstrukcja lepiej rozprasza naprężenia powstałe przy granicznych obciążeniach żurawia.Dodatkowym standardowym dla tego modelu wyposażeniem jest amortyzator drgań (akumulator hydrauliczny z zestawem zaworów) podłączony do głównego cylindra podnoszącego. Dzięki temu większość szkodliwych dla maszyny drgań jest eliminowana, co przekłada się na znaczne ograniczenie ryzyka powstania pęknięć struktury maszyny oraz wydłużenie okresu pomiędzy remontami. Dla uzyskania maksymalnej wydajności maszyna wyposażona jest w szereg dodatkowego osprzętu hydraulicznego pozwalającego uzyskać szybką a jednocześnie płynną pracę. Dostępne są 3 rodzaje sterowania: mechaniczna 2+4, elektromechaniczna HE oraz joystick hydrauliczny HR. FF 71 to najmniejszy model, w którym dostępny jest hydrauliczny napęd kół.
 0-81-GL FAO FAR 81 + 2554
FAO FAR 81 nowy model 2012. Zestaw przeznaczony do ciągników o mocy 55-85 kM. Standardowa rama 160x160x8 mm w opcji wzmocnionej 160x160x10. Długość komory ładunkowej 3,6 – 4,4 m pozwala na transport drewna 2×2,5 m. Skrętny zaczep posiada 2 cylindry hydrauliczne. Wyjątkowo mocny ekran zamocowany w 3 punktach pozwala na dobijanie drewna bez obawy uszkodzenia ekranu.FAO FAR 2554. Żuraw kołnierzowy przewidziany do montażu na podwoziach o ładowności 6-8 ton, maksymalny zasięg to 5,4 m a moment podnoszenia to 25 kNm. Czterocylindrowy obrót kolumny w kąpieli olejowej. Ramiona wyposażone w przegub szerokokątny, ramię zewnętrzne z teleskopowym wydłużeniem. Chwytak 0,16 zawieszony pod rotatorem FR7. Przewody hydrauliczne prowadzone są po ramionach ocynkowanymi rurkami stalowymi, a wszystkie przewody gumowe zabezpieczone są specjalnymi taśmami spiralnymi z tworzywa.Dodatkowym standardowym dla tego modelu wyposażeniem jest amortyzator drgań (akumulator hydrauliczny z zestawem zaworów). Dla uzyskania maksymalnej wydajności maszyna wyposażona jest w szereg dodatkowego osprzętu hydraulicznego pozwalającego uzyskać szybką a jednocześnie płynną pracę. Dostępne są 3 rodzaje sterowania: mechaniczna 2+4, elektromechaniczna HE oraz joystick hydrauliczny HR.
 842+3264-Gm FAO FAR 842 + 3264
FAO FAR 842 przeznaczona do ciągników o mocy 60 – 100 kM. Średnia przyczepa na ramie centralnej z ruchomym wózkiem.FAO FAR 3264 najnowszy model, w którym znalazły się wszystkie najlepsze i sprawdzone rozwiązania: przekładnia 4 cylindrowa z obudową odlewaną, przegub szerokokątny, cylinder teleskopu w środku, akumulator hydrauliczny, dodatkowe zawory poprawiające płynność pracy. Przyzwoity udźwig oraz zasięg 6,4 m pozwalają na wydajną pracę z papierówką oraz lżejszymi kłodami.Na uwagę zasługuje mocna rama o przekroju 160x160x10mm.
 942-3264_Gm FAO FAR 942 + 3264
FAO FAR 942 przeznaczona do ciągników o mocy 80 – 120 kM. Średnia przyczepa na ramie centralnej, wyjątkowo mocne osie i wahacze kół, duże możliwości modyfikacji komory ładunkowej. FAO FAR 3264 najnowszy model, w którym znalazły się wszystkie najlepsze i sprawdzone rozwiązania: przekładnia 4 cylindrowa z obudową odlewaną, przegub szerokokątny, cylinder teleskopu w środku, akumulator hydrauliczny, dodatkowe zawory poprawiające płynność pracy. Przyzwoity udźwig oraz zasięg 6,4 m pozwalają na wydajną pracę z papierówką oraz lżejszymi kłodami.Na uwagę zasługuje mocna rama o przekroju 180x180x8 mm oraz stabilne podpory uchylne.
 0-942K-GL FAO FAR 942 + 4367
FAO FAR 942K Nowa konstrukcja bazująca na ramie zintegrowanej, przeznaczona do ciągników o mocy 75-120 kM. Średnia przyczepa z wyjątkowo mocną ramą 200x200x8 mm. Konstrukcja pozwala na przeciążanie maszyny bez ryzyka uszkodzenia ramy.Nowe żurawie FAO FAR 4367 o zasięgu 6,7 m z ramieniem teleskopowym (1,4m) i momentem podnoszenia 43kNm. Produkowane są wyłącznie w wersji kołnierzowej i łączone w zestawy z podwoziami FAO FAR 942K-1342K o ładowności od 9-13 ton. Ogólny zarys budowy nowych modeli jest typowy dla wszystkich maszyn Fao Far. Standardem jest czterocylindrowa przekładnie kolumny w kąpieli olejowej, szerokokątny przegub ramion, amortyzator drgań oraz chwytak 0.22 m2. Przeguby ramion oraz mocowania cylindrów hydraulicznych są wyjątkowo mocne. Sworznie o dużych średnicach szerokie tuleje ślizgowe oraz wielowarstwowe płyty przegubów pozwalają na znaczne wydłużenie żywotności i obniżenie kosztów eksploatacji. Maszyna nie jest „odchudzona” w zestawie z najmniejszym podwoziem 942K waży w zależności od wyposażenia od 2950 – 3400 kg. Dzięki zastosowaniu szeregu dodatkowego osprzętu hydraulicznego udało się uzyskać szybką a jednocześnie płynną pracę żurawia. Przewody hydrauliczne są dobrze chronione przed uszkodzeniami. Gumowe węże schowane są wewnątrz przegubu szerokokątnego, a stalowe rurki drugiego ramienia zabezpieczone są dodatkową obudową. Siłowniki hydrauliczne są również dobrze chronione, cylinder teleskopu znajduje się wewnątrz profilu, cylinder główny odwrócony jest w taki sposób, aby wrażliwe na uszkodzenia tłoczysko znajdowało się zawsze za ekranem przyczepy. Wszystkie przyłącza hydrauliczne na siłownikach usytuowane są w taki sposób aby zminimalizować ryzyko zahaczenia i oberwania przewodu podczas pracy.
 0-942-GL FAO FAR 942 + Nokka 3467
FAO FAR 942 przeznaczona do ciągników o mocy 70-110 kM. Średnia przyczepa na ramie centralnej z ruchomym wózkiem. Jedyny mmodel z 3-punktowym montażem żurawia. Nokka 3467 to najpopularniejszy średni żuraw z montażem 3 punktowym, przyzwoity udźwig oraz zasięg 6,7 m pozwalają na wydajną pracę z papierówką oraz lżejszymi kłodami.Na uwagę zasługuje mocna rama o przekroju 160x160x12,5mm.Standardowo przyczepa wyposażona jest w duże koła 500/55x17poprawiające trakcję w każdych warunkach, hamulce pneumatyczne.
 0-942hd-GL FAO FAR 942 K + NOKKA 4472
FAO FAR 942K Nowa konstrukcja bazująca na ramie zintegrowanej, przeznaczona do ciągników o mocy 75-120 kM. Średnia przyczepa z wyjątkowo mocną ramą 200x200x8 mm. Konstrukcja pozwala na przeciążanie maszyny bez ryzyka uszkodzenia ramy. Nokka 4472 to średni żuraw montowany kołnierzowo o zasięgu 7,2 m z pojedynczym teleskopem dobrze sprawdza się przy załadunku papierówki jak również lżejszych kłód na zrębach.Standardowo przyczepa wyposażona jest w górny zaczep, podpory uchylne, hamulce pneumatyczne, oświetlenie, długość komory 4,4 m.
 0m FAO FAR 1042 K + 4367
FAO FAR 1042K, przeznaczona do ciągników o mocy 85-130 kM. Średnia przyczepa z dużą komorą ładunkową. Rama zintegrowana z mocnymi kłonicami i ekranem pozwala na załadunek dużej ilości drewna. Polecana do transportu ciągnikami mniejszej mocy na większą odległość.Nowe żurawie FAO FAR 4367 o zasięgu 6,7 m z ramieniem teleskopowym (1,4m) i momentem podnoszenia 43kNm. produkowane są wyłącznie w wersji kołnierzowej i łączone w zestawy z podwoziami FAO FAR 942K-1342K o ładowności od 9-13 ton. Ogólny zarys budowy nowych modeli jest typowy dla wszystkich maszyn Fao Far. Standardem jest czterocylindrowa przekładnie kolumny w kąpieli olejowej, szerokokątny przegub ramion, amortyzator drgań oraz chwytak 0.22 m2. Przeguby ramion oraz mocowania cylindrów hydraulicznych są wyjątkowo mocne. Sworznie o dużych średnicach szerokie tuleje ślizgowe oraz wielowarstwowe płyty przegubów pozwalają na znaczne wydłużenie żywotności i obniżenie kosztów eksploatacji. Maszyna nie jest „odchudzona”. Dzięki zastosowaniu szeregu dodatkowego osprzętu hydraulicznego udało się uzyskać szybką a jednocześnie płynną pracę żurawia. Przewody hydrauliczne są dobrze chronione przed uszkodzeniami. Gumowe węże schowane są wewnątrz przegubu szerokokątnego, a stalowe rurki drugiego ramienia zabezpieczone są dodatkową obudową. Siłowniki hydrauliczne są również dobrze chronione, cylinder teleskopu znajduje się wewnątrz profilu, cylinder główny odwrócony jest w taki sposób aby wrażliwe na uszkodzenia tłoczysko znajdowało się zawsze za ekranem przyczepy. Wszystkie przyłącza hydrauliczne na siłownikach usytuowane są w taki sposób aby zminimalizować ryzyko zahaczenia i oberwania przewodu podczas pracy.
 0-1042N-gl FAO FAR 1042 K + NOKKA 4970
FAO FAR 1042 przeznaczona do ciągników o mocy 85-130 kM. Średnio-ciężka przyczepa na ramie zintegrowanej, sztywna konstrukcja pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi. Nokka 4970 to montowany kołnierzowo żuraw o zasięgu 7 metrów, pojedynczy teleskop dobrze sprawdza się przy załadunku ciężkich kłód na zrębach.Standardowo przyczepa wyposażona jest w duże koła 500/50×17 poprawiające trakcję w każdych warunkach, hamulce pneumatyczne
 0-1042NO-GL FAO FAR 1042 K + NOKKA 4976
FAO FAR 1042 przeznaczona do ciągników o mocy 85-130 kM. Średnio-ciężka przyczepa na ramie zintegrowanej, sztywna konstrukcja pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi. Nokka 4976 o zasięgu 7,6 m z podwójnym teleskopem doskonale radzi sobie w trzebieżach gdzie istotny jest zasięg. Jednocześnie duży moment podnoszenia 49 kNm pozwala na sprawny załadunek ciężkich kłód na zrębach. Ciężkie żurawie Nokka posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do ciężkiej pracy (czterocylindrowy obrót kolumny w kąpieli olejowej, montaż kołnierzowy, przegub szerokokątny, hamulec zawiesia rotatora, przewody hydrauliczne w rurach stalowych.Standardowo przyczepa wyposażona jest w duże koła 500/50×17 poprawiające trakcję w każdych warunkach, hamulce pneumatyczne.
 0-1142-GL FAO FAR 1142 K + 4367
FAO FAR 1142 przeznaczona do ciągników o mocy 100-150 kM . Ciężka przyczepa na ramie zintegrowanej, wyjątkowo sztywna konstrukcja pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi .Nowe żurawie FAO FAR 4367 o zasięgu 6,7 m z ramieniem teleskopowym (1,4m) i momentem podnoszenia 43kNm. produkowane są wyłącznie w wersji kołnierzowej i łączone w zestawy z podwoziami FAO FAR 942K-1342K o ładowności od 9-13 ton. Ogólny zarys budowy nowych modeli jest typowy dla wszystkich maszyn Fao Far. Standardem jest czterocylindrowa przekładnie kolumny w kąpieli olejowej, szerokokątny przegub ramion, amortyzator drgań oraz chwytak 0.22 m2. Przeguby ramion oraz mocowania cylindrów hydraulicznych są wyjątkowo mocne. Sworznie o dużych średnicach szerokie tuleje ślizgowe oraz wielowarstwowe płyty przegubów pozwalają na znaczne wydłużenie żywotności i obniżenie kosztów eksploatacji. Maszyna nie jest „odchudzona”. Dzięki zastosowaniu szeregu dodatkowego osprzętu hydraulicznego udało się uzyskać szybką a jednocześnie płynną pracę żurawia. Przewody hydrauliczne są dobrze chronione przed uszkodzeniami. Gumowe węże schowane są wewnątrz przegubu szerokokątnego, a stalowe rurki drugiego ramienia zabezpieczone są dodatkową obudową. Siłowniki hydrauliczne są również dobrze chronione, cylinder teleskopu znajduje się wewnątrz profilu, cylinder główny odwrócony jest w taki sposób aby wrażliwe na uszkodzenia tłoczysko znajdowało się zawsze za ekranem przyczepy. Wszystkie przyłącza hydrauliczne na siłownikach usytuowane są w taki sposób aby zminimalizować ryzyko zahaczenia i oberwania przewodu podczas pracy.
 0-1142GL  FAO FAR 1142 + NOKKA 4970
FAO FAR 1142 przeznaczona do ciągników o mocy 105-150 kM. Ciężka przyczepa na ramie zintegrowanej, wyjątkowo sztywna konstrukcja pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi. Nokka 4970 to montowany kołnierzowo żuraw o zasięgu 7 metrów, wyposażony w pojedynczy teleskop który dobrze sprawdza się przy załadunku ciężkich kłód na zrębach.Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 500/55×17, hamulce pneumatyczne, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.
 0-1142-76-GL  FAO FAR 1142 + NOKKA 4976
FAO FAR 1142 przeznaczona do ciągników o mocy 105-150 kM. Duża, ciężka przyczepa do przeznaczona do prac na zrębach oraz w trzebieżach. Żuraw Nokka 4976 o zasięgu 7,6 m z podwójnym teleskopem doskonale radzi sobie w trzebieżach gdzie istotny jest zasięg. Jednocześnie duży moment podnoszenia 49 kNm pozwala na sprawny załadunek ciężkich kłód na zrębach. Ciężkie żurawie Nokka posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do ciężkiej pracy – czterocylindrowy obrót kolumny w kąpieli olejowej, montaż kołnierzowy, przegub szerokokątny, hamulec zawiesia rotatora, przewody hydrauliczne w rurach stalowych.Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 500/55×17, hamulce pneumatyczne, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.
 1-1242+5282m FAO FAR 1242 + NOKKA 5282
FAO FAR 1242 przeznaczona do ciągników o mocy 115-160 kM.Duża, ciężka przyczepa przeznaczona do prac na zrębach oraz w trzebieżach. Wyjątkowo sztywna konstrukcja ramy zintegrowanej pozwala na zastosowanie wydajnych i mocnych żurawi. Klienci często wyposażają ją w dodatkowy, hydrauliczny napęd kół wspomagający trakcję w trudnym terenie.Ciężkie żurawie NOKKA serii „profi” posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: koła 500/45×22,5, hamulce pneumatyczne na 1 oś, teleskopowe przedłużenie ramy, dyszel skrętny hydraulicznie – 2 cylindry, uchylne łapy podporowe – typ ciężki, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.

 0-1342-70 FAO FAR 1342 + NOKKA 4970
FAO FAR 1342 przeznaczona do ciągników o mocy 120-160 kM. Jedna z najcięższych i największych przyczep. Wyjątkowo sztywna konstrukcja ramy zintegrowanej pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi. Nokka 4970 to montowany kołnierzowo żuraw o zasięgu 7 metrów, wyposażony w pojedynczy teleskop, który znakomicie sprawdza się przy załadunku ciężkich kłód na zrębach, jak również przy pracy w trzebieżach. Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się przy transporcie na dalsze odległości. Dodatkowo wpływ na ekonomię użytkowani ma opcjonalne przedłużenie komory ładunkowej do 6 metrów i fabryczne podwyższenie kłonic.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 500/60×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.

 1342+4976-0m FAO FAR 1342 + NOKKA 4976
FAO FAR 1342 przeznaczona do ciągników o mocy 120-160 kM. Jedna z najcięższych i największych przyczep, wyjątkowo sztywna konstrukcja ramy zintegrowanej pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi. Żuraw Nokka 4976 o zasięgu 7,6 m z podwójnym teleskopem doskonale radzi sobie w trzebieżach gdzie istotny jest zasięg. Jednocześnie duży moment podnoszenia 49 kNm pozwala na sprawny załadunek ciężkich kłód na zrębach. Ciężkie żurawie Nokka serii „ profi” posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się przy transporcie na dalsze odległości. Dodatkowo wpływ na ekonomię użytkowani ma opcjonalne przedłużenie komory ładunkowej do 6 metrów oraz fabryczne podwyższenie i zwiększenie ilości kłonic.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 500/60×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.

 0-1342+69 FAO FAR 1342 + NOKKA 5269
FAO FAR 1342 przeznaczona do ciągników o mocy 130-170 kM. Jedna z najcięższych i największych przyczep. Rama zintegrowana o przekroju 250x250x10 mm gwarantuje sztywność przy maksymalnych obciążeniach w najtrudniejszym terenie. Żuraw Nokka 5269 o zasięgu 6,9 m z pojedynczym teleskopem pozwala na sprawny załadunek ciężkich kłód. Ciężkie żurawie Nokka posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się przy pracy na zrębach. Dla maksymalnego wykorzystania w terenach podmokłych maszynę warto wyposażyć w opcjonalny napęd kół oraz ogumienie 600mm.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 500/60×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep.

 0-1442+76  FAO FAR 1442 + NOKKA 4976
FAO FAR 1442 przeznaczona do ciągników o mocy 130-180 kM. Jedna z najcięższych i największych przyczep, wyjątkowo sztywna konstrukcja ramy zintegrowanej pozwala na zastosowanie mocnych i wydajnych żurawi. Wyjątkowo solidny ekran i mocne kłonice z wyjmowanymi przedłużkami pozwalają na ostrą eksploatację bez obawy o uszkodzenie maszyny. Ciężkie żurawie Nokka posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się przy transporcie na dalsze odległości. Dodatkowo wpływ na ekonomię użytkowani ma opcjonalne przedłużenie komory ładunkowej do 6 metrów oraz fabryczne podwyższenie i zwiększenie ilości kłonic.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 600/50×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.

 0-1442+69  FAO FAR 1442 + NOKKA 5269
FAO FAR 1442 przeznaczona do ciągników o mocy 140-220 kM. Najcięższa i największa z produkowanych przyczep. W zestawie z nowoczesnym ciągnikiem rolniczym przystosowanym do pracy w lesie może w pewnych warunkach zastąpić forwarder. Zaletą takiego zestawu jest mobilność – szybkość transportowa.

Wyjątkowo solidny ekran i mocne kłonice z wyjmowanymi przedłużkami pozwalają na ostrą eksploatację bez obawy o uszkodzenie maszyny. Ciężkie żurawie Nokka posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się na zrębach przy współpracy z harvesterem. Dodatkowo wpływ na ekonomię użytkowani ma opcjonalne przedłużenie komory ładunkowej do 6 metrów oraz fabryczne podwyższenie i zwiększenie ilości kłonic.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 600/50×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.

 0-1442-82 FAO FAR 1442 + NOKKA 5282
FAO FAR 1442 przeznaczona do ciągników o mocy 140-220 kM. Najcięższa i największa z produkowanych przyczep. W zestawie z nowoczesnym ciągnikiem rolniczym przystosowanym do pracy w lesie może w pewnych warunkach zastąpić forwarder. Zaletą takiego zestawu jest mobilność – szybkość transportowa. Żuraw o zasięgu 8,2 m z podwójnym teleskopem pozwala na szybki załadunek i wygodne manipulowanie drewnem przy rozładunku.

Wyjątkowo solidny ekran i mocne kłonice z wyjmowanymi przedłużkami pozwalają na ostrą eksploatację bez obawy o uszkodzenie maszyny. Ciężkie żurawie Nokka serii „profi” posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się na zrębach przy współpracy z harvesterem.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 600/50×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.

 0-1442+84 FAO FAR 1442 + NOKKA 6184
FAO FAR 1442 przeznaczona do ciągników o mocy 160-230 kM. Najcięższa i największa z produkowanych przyczep. Żuraw o zasięgu 8,4 m z podwójnym teleskopem pozwala na szybki załadunek i wygodne manipulowanie drewnem przy rozładunku.

Wyjątkowo solidna konstrukcja ramy, konsoli żurawia z łapami podporowymi oraz zawieszenia kół pozwalają na ostrą eksploatację bez obawy o uszkodzenie maszyny. Ciężkie żurawie Nokka serii „profi” posiadają wszystkie cechy profesjonalnych maszyn przeznaczonych do pracy o dużym natężeniu.

Maszyna w takiej konfiguracji doskonale sprawdza się na zrębach przy współpracy z harvesterem.

Standardowo przyczepa wyposażona jest w: duże koła 600/50×22,5, hamulce pneumatyczne na 4 koła, teleskopową ramę, oświetlenie składane, górny zaczep. W opcji może posiadać hydrauliczny napęd kół z silnikami w piastach.